Pagini

24 aprilie 2014

Despre 5AM coaching sau 5AM trazeishan (trezitul la 5AM) pentru Dan

Productivitate si Echilibru pentru oameni nerezonabili : organizat de incubator107 Sibiu

INCUBATOR107 Sibiu pe Facebook aici 


Azi m-am trezit la 5am. What? As in wtf were you thinking? Da, la 5am. Io, Careia inca ii mai curge din gura in somnul cel dulce de la 8am, Ala de ne cauzeaza sa ajungem cu fie-mea la gradi ca vedetele la ora 10am si intram in gradi pe furis, cu capetele plecate pe sub pancarta publicitara de 2m pe 2m "VA RUGAM SA ADUCETI COPIII PANA LA 9AM CA SA NE PUTEM DESFASURA ACTIVITATILE".

Te-a trezit fie-ta? Nope. Ceasul biologic al Mukallitei Jr. este pe 8am cand ii aud cirirpitul "Tezeshte-te ca iese soa-le-leeee!" urmat de "te azut sa te lidici?". Oh banumami! "Da, de tze?" si uite asa imi incep eu zilele.

"Unde a fotz, mami?" Si mereu raspund cu "la 'coala, mami." "Da, de tze?"

Ei, mami, azi m-am dus pentru un nene. Hopaaaa, devine interesant. La cafe Mojo. (da, de cand m-a vizitat fie-mea la Mojo cafe la cursul de parenting cu Urania Cremene, cand trece pe langa cafenea in drum spre biserica zice sa melgem putin "a 'coala." Acolo e scoala pentru fie-mea. Sper ca daca o invat de acum cum e cu "scoala" sa se plictiseasca pana la 14 ani si apoi in loc sa chiuleasca, chiar sa se duca la scoala pe bune. Am un plan!).

"Si tzine e nenea?" Il cheama Dan Luca. "Da, de tze?" (as in who... is Alice type of thing). Desi e sibian, am auzit de Dan Luca de la sora-mea din Bucuresti, care tot incearca fara succes sa gaseasca si ea un loc la webinariile lui Dan de la 5am. As in 5 de dimineata, ati inteles bine. El a organizat cursul de parenting de 2 zile cu Urania Cremene si ii multumesc Universului ca a aranjat atat de bine lucrurile in acest sens! Se cheama gandire pozitiva, innit? (sau cum am aflat azi de la o participanta la curs, daca e ceva negativ il intampini cu un "Nu sunt curios!", cat de tare e asta?)

L-am cunoscut deci personal. Si, ca si Urania, vine "la pachet": le are pe toate, dom'le. Da, da, si za brains si za sharm. Il felicit si il admir ca a gasit puterea sa scape de multinationala la care a lucrat in Bucuresti si sa isi urmeze drumul. Cititi si singuri, detaliat, ce face pe pagina lui http://5amcoaching.com/. Pe scurt, te invata d-alea cu productivitate, managementul energiei (ca nu mai e al timpului), coaching.

"no, ce-i aia coutsching, maica?" m-ar intreba mamaie Sabina, plutind cu barca prin inundatiile din sat, din Sud. No, mamaie, pe intelesu' matale, cand ai matale o dilema mare si o problema si nu stii sa o rezolvi, un coach e acolo sa iti puna niste intrebari inteligente, la care sa iti raspunzi matale singura si sa iei decizii si sa gasesti solutii singura. "Da', de tze?" s-ar auzi ecoul, stiu sa dau din vasla si singura.

Pai, mamaie, sunt din astia asa ca noi, uite cum sunt eu de exemplu cu discul fisurat de la stat prea mult pe scaun la birou si cu ochelari cu fund de borcan de chiorat pe calculatoare, de jonglam cu cariera, activitati extrascolare (gen limbi straine), familie, copil, de nu mai stim ce sa facem mai intai, cum sa facem, cand, vrem sa le facem bine pe toate si terminam prin a face multe si mai...necalitativ asa.

Asa ca azi, m-am dus si io (cu inca vreo 40 - cred- de oameni) la Mojo, de la 5:45am, pentru 2 ore, sa invat despre productivitate si echilibru pentru oameni din astia nerezonabili ca mine:

Dan cu tricoul Superman "ma trezesc la 5am"

Si am aflat, printre multe altele, ca Pomodoro e mai mult decat rosia din sosul de pizza, este o tehnica de time management, un fel de "pauzele dese, cheia marilor succese", cu mentiunea ca scurte, de 5 minute dupa 25 de munca sau 10 minute la 50 de munca (suna mai rezonabil a doua varianta).

In rest, chestii de bun simt, prezentate insa eficient ca sa ramana pe retina: despre cum sa iti acorzi tie timp in primul rand, dimineata, de unde si trezitul la 5am ca sa ai timpul asta (desi pt mine momentan dormitul cu spume pana la 8am, dupa 3 treziri somnambule pe noapte, este me time), apoi familiei, apoi serviciului, apoi familiei (timp de calitate, din ala de te uiti la Bambi 2 CU copilul si nu tu pe laptop muncind si copilul singur) etc.

Am facut si niste energisere amuzante (ma asteptam ca dupa Pomodoro sa apara energiserul cu pizza, dar a fost ceva mai interesant pentru trezire azi).

S-a vorbit si despre energie pozitiva si negativa, si despre autocontrol si disciplina, si despre vointa, ceea ce in interpretarea-mi proprie si personala a rezultat in potretul omuletzului nerezonabil (TM:) dupa un program de 5am coaching cu Dan Luca, de mai jos, realizat cu gaselnitele de prin geanta, culorile fie-mii:


Abia astept urmatorul eveniment de acest gen, sper sa mai fie, si la mai mare! Multumesc, Dan. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu